Uncategorized راوی رسانه نگاره

پارلمان فرانسه- ۳ فوریه ۲۰۲۳

آزادی برای ملت ایران

زن، زندگی، آزادی

۳ ماه فوریه ۲۰۲۳

تحت حمایت عالی ریاست گرامی پارلمان ملی فرانسه، بانو یائل برون-پیوت، به ابتکار بانو آسترید پانوسیان-بووه، نماینده پارلمان پاریس، انجمن ایران هم آوا و اتحادیه بین المللی علیه نژادپرستی و ضد نژادپرستی سازماندهی شد. -یهودگرایی (لیکرا)، این گردهمایی به زنان و مردانی که در حال حاضر برای آزادی خود در ایران مبارزه می کنند تقدیم شده و ادای احترام می کند.

از زمان درگذشت مهسا – ژینا امینی در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، مردم ایران با شعار «زن، زندگی، آزادی» در خیابان‌ها به پا خاسته و برعلیه ستمکاران حاکم برکشور خیزشی ملی برپا کردند. زن، زندگی، آزادی!” خواستار برقراری یک سامانه سیاسی مدرن، دموکراتیک و لاییک، مبتنی بر کرامت انسانی، حقوق برابر و آزادی بیان است. همچنین جمهوری اسلامی باید پاسخگوی سرکوب خونین معترضان خشونت پرهیز و صدای خیزش ملی و خواست ملت ایران برای آزادی و دموکراسی باشد.

این روز با دو میزگرد به همراه شهادت ایرانیان از داخل و خارج و همچنین با حضور هنرمندان کاریکاتوریست و کارشناسان را برگزار می شود.

 

چنانچه نام نویسی کردید، برای شرکت در برنامه پارلمان ملی فرانسه روز ۳ فوریه ۲۰۲۳، داشتن کارت شناسایی، اجباری است.

برنامه ۰۳ فوریه ۲۰۲۳:

  • نیم روز بامداد ۰۳ فوریه، میزگرد نخست: زن، زندگی، آزادی
  • نیم روز پس از ظهر ۰۳ فوریه، میزگرد دوم: گذار خشونت پرهیز و دمکراتیک ایران به سوی حاکمیت قانون

مکان:

Événement accessible sur inscription au 128 rue de l’Université 75007 PARIS, salle Colbert de l’Assemblée nationale. Pièce d’identité obligatoire.